Vaknar oftast vid 2tiden

Waassaa?!


Ännu en natt där jag vaknar vid 2-tiden :( Det var nog för att jag var hungrig. Har börjat äta lite mycket nu förtiden....
Iaf så åt jag upp resten av Hamburgarna som fanns kvar och lägger nu upp bilder på den "nya" rummet.

Nu har jag fixat värsta "spacet" i rummet där jag kan aah duvet, göra  ehm... mina... grejer...
Strunta i lådorna och väskorna :P



Jag har istället tryck in allt där jag sover så det har blivit skitmysigt haha, vet att det är stökigt men jag åt nyss :)


Glömde ta bilder innan men annars så låg skrivbordet och tv:en där det stora "spacet" låg
Godnatt!

Carebox ☟

Put this ☟ in the Carebox

Nickname ☟
In case I care again

Electronic mail ☟ (I will not publish it)

Uniform Resource Locator(URL)/Bloggadress ☟

Care here ☟

Trackback
RSS 2.0